När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

söndag, januari 10, 2010

Mitt lilla hörn.

Sådär, just nu hinner jag bara lägga upp bilderna på mitt hörn för vi måste börja med maten så vi hinner äta innan vi ska se film med Malin och Henrik. Så bilder var det.


Harajukun fick jag i julklapp av Micke den luktar riktigt gott och är väldigt söt ("dockan", en parfym) och brevid står en handlotion som jag fick i julklapp av föräldrarna till ett av barnen på jobbet. Den innehåller olivolja och är RIKTIGT bra.
Min lilla fikus mår inte så bra, jo tack jag vet.
Mitt hörn som sagt.
Jag har inte gröna fingrar hur mycket jag än försöker, stackarn.
Och så det ombyggda lackbordet i hörnet. Med min skrivare på som är värd varenda krona jag betalade.

Inga kommentarer: