När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

torsdag, januari 14, 2010

FINALLY, I'm FREE!!

Idag bestämdes det. Jag jobbar sista dagen imorgon, så bye bye Barnehageassistent det ska fasen mycket till för att jag ska göra om det. Men en otroligt stor erfarenhet och jag har lärt mig så otroligt mycket och självklart om jag skulle kunna spola tillbaka i tiden så skulle jag ändå göra det. Detta är något som jag nu uppskattar fruktansvärt mycket och kommer hjälpa mig den dagen jag själv får barn, om vill säga.

Så det är självklart inte bara pest och pina men så jäkla skönt det ska bli att sluta. Själv ska jag titta in på jobbet någon dag senare, jag har ändå en liten "överraskning" till föräldrarna som dom ska få men eftersom det bestämdes idag och min sista dag är i morgon så hinner jag inte fixa det nu.

Jag kommer verkligen sakna småknattarna men samtidigt känns det så skönt att komma bort, i slutändan är det ändå ett rätt så tungt jobb. Så nu ska jag vila upp mig och hitta mig ett annat jobb, ett bra ett :)

1 kommentar:

Maria sa...

Gud va skönt att du ska få sluta där!! Njuuuut av att vara ledig nu! :D