När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

måndag, januari 25, 2010

Ändå nostalgi på hög nivå.

Kvällen igår spenderade vi hos Malin och Henrik och så film. Det kan väl tilläggas att jag inte riktigt är den enda som har känt mig lite nostalgisk då filmförslagen utgjordes av Gladiator, Dum och dummare och Fucking Åmål. 3 filmer som jag känner att det spelar ingen roll vilken av dom det blev.

Så Fucking jävla kuk Åmål såg vi i går och redan efter 5 minuter känner jag hur nästan jobbigt det är att se filmen för att det känns så pinsamt, hela filmen. Och att se den såhär när man är några år äldre (än 10år som vi kom fram till att jag var) så är det väl ändå bra, jag fick definitivt nya saker att tänka på. Denna gång så fick jag faktiskt med mig åldrarna på gänget, jag har aldrig tänkt på att Elin faktiskt bara var 14 år! Medan Agnes och bla Jessica är 16år.

Men hur som helst känns det sjukt att man faktiskt kan tänka tillbaka på detta och att man har passerat denna ålder. Men ändå sitter jag nu här och lyssnar på Underground med Broder Daniel.

Inga kommentarer: