När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

tisdag, december 29, 2009

Min "första dag" hemma.

Sådär ja. nu sitter jag hemma i Häggnäs. Jag anlände sent igår kväll och steg upp tidigt idag för en frukost i Bureå hos Anna och sedan tid hos tandläkaren. Där allt gick fint för övrigt, bara lite tandsten som vanligt och efter så känns tänderna som helt nya. Jag har sedan gjort en runda på stan med att införskaffa julklapp till Patrik och en ny kalender till mig själv så jag ska kunna hålla reda på mitt liv som inte verkar var så där väldigt proppfullt.

Sedan så hittade jag även fram till ett av gymmen i Skellefteå där jag bestämt mig för att träna. Så blev det 50 min intervall innan jag gick för att duscha och sen han jag inte med så mer eftersom att jag stod och pratade med Johanna en stund på gymet, hon var också där och tränade sen hade jag också stått i en evighet och pratat med Yvonne tidigare inne på ICA. Det är så otroligt roligt att träffa "kändisar" när man är hemma!

Sjukt mycket träningsverk har jag sedan att jag hårdtränade i går OCH drog en tjock resväska genom en hög med snö när jag reste hit så mina armar är fan helt slutkörda så därav blev dom inte tränade idag.

Väl hemma så bestod middagen av bullens och julskinka och nu har jag även druckit lite julmust, kan det bli bättre? Jo när jag får gå och lägga mig ikväll och SOVA!!

Mer blir det inte skrivit för idag, på återseende!

Inga kommentarer: