När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

måndag, december 28, 2009

Mellanlandning.

Nu är jag i princip packad och klar för Skell. Vi anlände igår afton från Skottland och hemvägen gick lite bättre än dit vägen men inga problem eller så.

Under tiden vi har varit i Skottland så har vi varit helt avskärmade, ingen mobil, ingen dator, ingenting. Gud så skönt på ett sätt men nu är det tillbaka till verkligheten, jag ska försöka att uppdatera en del här på lite julklappar med bilder och grejer men den del kommer väl lite om vart annat annars blir det när jag kommer tillbaka hem. Jag drar ju liksom inte med mig allt till Sverige så.

Hoppas att hade en jätte fin jul! Nu ska jag chilla en liten stund och sedan så beger jag mig till flygbussen. Vi ses i Skellefteå?

Inga kommentarer: