När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

onsdag, november 04, 2009

Sängkläder!

Av någon anledning så har jag en speciell relation till sängkläder, jag älskar att gå runt och kolla på dem och önskar mig ALLTID mer jämt och ständigt, jag kan liksom inte få nog. Nu är detta något som bara uppdagar sig då jag väl får syn på sängkläder, tex när man är på IKEA men det är inte så att jag sätter mig ner vid datorn och söker på internet. Annars går det väl och jämföra med skor kan jag tänka. Skor, vem gillar inte det? Och ja den lilla skillnaden är ju då att skor kan man ju kolla på hur mycket som helst på internet.

I alla fulla fall så har jag för några veckor sedan investerat i dom dyraste sängkläderna jag har köpt ever vad jag vet och även så var dom då på rea. Halva priset, eller lite just över det fick jag till och med. Då betalade jag 300 kr för 2 sett medan ett skulle ha kostat 349 kr. Jag blev som bara kär i dem men innan jag köpte dem så fick Simon komma med och godkänna dom så så snäll var jag till och med.

Hur som haver vad jag babblar på, här kommer bilden. (Nu hoppas jag bara att dom är sköna.)

Inga kommentarer: