När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

söndag, oktober 04, 2009

Tillslut.

Det är så frustrerande ibland att det bara inte kan fungera. Det verkar som så att bara för att jag har handlat på netonnet tidigare i Sverige och har registrerat min användare där på min mailadress så kan jag inte skapa en användare på netonnet.no för då står det att mailadressen redan används men jag kan inte logga in heller. Även fast jag skickar efter så att jag ska få ett nytt lösenord utan nej, det som då skickas det ändrar lösenordet på användaren i Sverige

Så enda anledningen som jag såg till hur jag skulle kunna få beställa idag är att fixa en ny mailadress och registrera. Jag trodde egentligen inte att det skulle vara så bråttom att fixa en skrivare men det var visst det. Anledningen till varför är för att jag tänkte söka ett jobb där dom säger att dom bara tar emot söknader skriftligen till en postbox. Så då måste jag ju skriva ut mina papper. Dock så tänkte jag att jag har väl tid, men det har jag egentligen inte för redan på fredag är sista sökdagen. Huva så vi får se om jag lyckas fixa det här, jag hoppas verkligen för det vore ett bättre jobb.

I alla fall så skulle man skicka med en del papper och kopior och några saker vet jag inte ens vad det är så jag ska ringa i morgon hade jag tänkt i alla fall. Det kanske löser sig, får vi hoppas. Ja men i alla fall så är skrivaren beställd nu. Så nu har jag skaffat mig en ny mailadress. Frågan är om jag sakta men säkert faktiskt ska börja gå över till att använda den. Då blir man av med allt gammalt och skruttigt och all samp som skickas till den gamla. Ja vi får se hur det blir med den saken.

Nu ska jag se till att jag har alla papperen i ordning så det är gjort så när skrivaren kommer är det bara att printa ut och skicka brevet om jag så måste gå och leverera det själv så kommer jag göra det.

Inga kommentarer: