När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

tisdag, oktober 06, 2009

Saknar Gossip Girl.

Eftersom att jag har sett sista avsnittet i säsong 2 av Gossip Girl måste jag hitta något annat att se i stället för tills HELA säsong 3 är ute. Jag vet själv att jag inte har tålamodet att vänta om jag börjar se de första avsnitten som redan finns men då måste man ju vänta en vecka mellan varje och det funkar inte för mig.

Så vad jag har gjort är att jag tänkte ge mig på the Hill. Men nu efter första avsnittet så kan jag säga att jag VERKLIGEN INTE är imponerad men jag ger det en chans till med några avsnitt, dom är ju och andra sidan inte så långa. Så vi får se.

Är det någon som faktist ser/har sett The Hill som faktiskt kan säga något om serien?

1 kommentar:

Maria sa...

När man kommer in i den blir den faktiskt bättre! Åsså börjar dom bitcha mer och mer ju längre serien går dessutom. Intriger intriger! ;)

Och det är faktiskt ganska skönt att vara hemma,. även om jag känner att det finns risk för att det kommer bli långtråkigt, särskilt när dom allra flesta kompisar har flyttat härifrån. :)