När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

torsdag, oktober 08, 2009

Pengar :)

Jag undra om banken visste idag att jag skulle gå in på Carlings här på Storo där dom har 50% på alla tjejöverdelar tills på lördag. För i slutändan när jag hade bestämt mig för BARA en tröja som slutade på 149,50 så funkade inte mitt kort. Det fick ingen kontakt, så då provade jag med mitt matkort och tänker att det kanske skulle gå men inte de heller så då tänkte jag att jag kunde gå till bankomaten och ta ut pengar men det funkade inte heller. Så sa Simon, då har du slut pengar, men fasen heller att jag ska ha slut pengar då måste nån ha hackat mitt konto för jag fick ändå lön i måndags. Och sedan dess lovar jag att jag inte sprättat alla pengar!

Men då bad jag Simon om han kund betala för mig då, det är ju bara 150 kr, jag har kontanter liggandes hemma som han kan få men då visade det sig att hans kort inte heller funkade så då var det inte jag som var utan pengar utan bara fel med kontakten till banken helt enkelt. Så jag hände av tröjan till imorgon och far med mig kontanter då för säkerhets skull.

För övrigt så ska jag ta mig en titt på min internet bank och se hur rik jag är! :D

1 kommentar:

Maria sa...

DÖÖÖ!! Jävla bussar alltså, jag ska ALDRIG mer bo ute i bushen!

Jaa, jag börjar faktiskt bli riktigt peppad på att fara nu, och det ska bli kul att få mysa med dig igen! Jag gillar inte det här med att alla flyttar åt olika håll. Från och med nu tycker jag att alla ska flytta dit jag flyttar!!