När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

onsdag, oktober 28, 2009

Ett steg närmare pyssel.

Blä vad trött jag är, jag tror inte att jag är helt frisk faktiskt. Jag funderar starkt på att gå och lägga mig, kanske tar med mig sista Twilight boken och så läser jag lite och sedan sover jag förhoppningsvis. Idag har jag i alla fall kommit en bit på vägen vad det gäller julpyssel. Jag var nämligen iväg till panduro och inhandlade lite pyssel. Det ska bli kul.

På vägen till centrum så satt jag och tänkte på att jag faktiskt längtar till julen kommer, ganska mycket. Jag vill bara pynta och fixa och pyssla men samtidigt tycker jag att det inte alls känns som att det snart är vinter. På något vänster tycker jag att den känns väldigt långt bort, men den är ju närmare än julen, antar jag.

Nä jag ger mig, det blir sängen så jag överlever morgondagen.

Ps. jag vet att bilden suger men bättre att den är suddig så ni slipper se hur trött, sliten och skabbig jag faktiskt är nu förtiden.

1 kommentar:

Maria sa...

Det är clementin-smak i år! Jag tror den kan vara hur god som helst men jag har inte hunnit smaka än. Synd att du inte är hemma så vi kunde ha en glöggkväll som förra året =/