När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

onsdag, september 16, 2009

Visningar och träning igen!

Igår var vi och tittade på en lägenhet som var på 35 kvadrat men som hade ett enskilt sovrum och sen så var den 1000kr billigare i månaden än lägenheten vi har nu, men hallå allvarligt. Det var inte ens lite som på bilderna vad det gäller storleken.

Hur som haver så skulle vi inte ens rymma våran soffa där så det funkar inte. Men så igår så skrev jag en lista på lägenheter som jag skulle ringa till för visning. Så dag kl 19 ska vi vara och kolla på en källar lägenhet en bit bort härifrån och ja en lite längre bit bort men ändå gångavstånd det tar väl kanske 20 -30 min. Men i alla fall så är den på 43 kvadrat alltså 1 mindre än vad vi har nu om jag inte har helt fel och så ser den som stor ut SEN så kostar den bara 8000 kr i månaden det är = 1500 mindre än vad vi betalar nu! Sweet, dock så ligger den lite halvtaskigt till, inte riktigt nära till t-bana eller buss vad jag vet så ja men nä. 1500 är det väl värt!

Så vi håller väl tummarna?

Nu till vad jag hade tänkt skriva om, jag har typ inte tränat på över 3 veckor, jag tror inte att jag har tränat en enda gång sedan tjejerna kom hit och nu har dom dessutom lämnat oss och jag har fortfarande inte tränat förrän idag. Jag trodde att det skulle gå helt kasst för jag känner mig än inte HELT frisk men så gott som nästan. MEN, det gick helt oförskämt bra idag. Och det är jäkligt skönt kan jag lova!

Nu ska jag hoppa i duschen för att äta gröten och se till så jag är klar för att gå på visningen, vi får se hur det går att hitta, men det löser sig nog. Lycka till till oss, hoppas den är fin!

Inga kommentarer: