När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

torsdag, september 17, 2009

Andra visningen.

Visning igår, på en källarlägenhet som var riktigt fin. Minus är att den inte är direkt HELT centralt, alltså det är en lite bit till hur man kan sa sig därifrån annat än till fots och sen så var det inte diskmaskin, tyvärr.

Annars så vad den fin, lagom stor. Ett fint stort sovrum med en arbetsplats, faktiskt mycket plats för saker och ting. Sedan köket och vardagsrummet är då samma. Inte lika stort som det nuvarande och lite konstigt blir det men det funkar väl. Dock så finns det inte plats för köksbordet så det får vi förvara någon annan stans tänker jag. Toan har både tvättmaskin och torktumlare plus en MASSA förvaringsutrymmen, fräsch och fin.

Det känns som att vi har en rätt så bra chans att få den, vi blev till och med introducerade till familjen, alltså frun och deras typ 18 månaders bäbis + en hund. Det känns lite både och faktiskt. När vi var där kunde jag inte tänka på annat än att jag ville bo där för det var riktigt snyggt och fräscht och fint. Men samtidigt, ja det är inte lika centralt, jag kommer behöva gå en bit längre till jobbet nu, men och andra sidan så vet jag ju i och för sig inte hur länge jag kommer jobba kvar. Sedan så det där med ingen diskmaskin var riktigt tråkigt faktiskt. Men ja, tillbaka till livet på Sjungande?

Ett stort plus är ju att den bara kostar 8000kr och familjen varkar jätte trevlig. Jag hade som förväntat mig att det skulle vara det minst 2 st tonåringar men nä det var det inte och det kan jag nog tänka känns skönt faktiskt. Men ja, jag vet inte vad jag ska säga. Efter helgen någon gång så förväntas vi att få höra hur det går.

Nu snart, jobbet som vanligt.

1 kommentar:

Maria sa...

Hahaha du har blivit bortskämd Linda, ingen diskmaskin va? ;)