När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

söndag, september 06, 2009

Tavlorna.

Och nu när allt med bröllopet är över så kan jag ju avslöja vad mitt projekt var för ett bra tag sedan nu. Det var nämligen så att jag hade bestämt mig för att jag skulle göra ett par tavlor och ge i bröllopspresent. Och eftersom att det kanske var så att någon av mina kusiner eller ja kanske till och mer föräldrarna till brudparen kanske läser min blogg så kunde jag ju inte alls avslöja så mycket här.

Men tanken var att när bröllopet hade varit så skulle jag lägga upp här och visa vad jag gjort och självklart har jag som glömt det lite men nu kommer det. Dessa 3 st tavlor blev det. Jätte kul var det att det faktiskt blev bra och lyckat. Alla verkade tycka om dem så, helt toppen kändes det!

Inga kommentarer: