När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

söndag, september 06, 2009

Nu, äntligen!

Äntligen har jag fått tummen ur och faktiskt gjort klart med bilderna från bröllopet, så imorgon är det bara att gå på porten och köpa frimärken och skicka dem! Puh, nu har jag fått det ur världen och slipper kanske förhoppningsvis att ha dåligt samvete mer... typ.

Så nu har jag inga måsten i detta liv så nu kan jag allt vackert se hur många avsnitt Gossip girl som jag vill, bra jag ser till att jag går och jobbar förståss.

Idag blev det middag på Peppes Pizza med tjejerna, så har dom fått göra det också, det bottnar väl lite i att jag nu efter idag ska skärpa mig och äta och träna bra igen. Jag har dock tyvärr inte riktigt orkat göra det ordentlige nu när jag har varit förkyld och säkert egentligen lite sjuk också men. Jaja, imorgon blir det andra bullar!

Nu ska jag kanske till och med spela lite Worms, det var länge sedan!! :D

haha jag sprev inlägget klart men GLÖMDE att publicera det :P och nu när jag redigerar om inlägget kommer jag ihåg varför jag inte publicerade och det var för att jag skulle ju lägga in 2 st bilder från bröllopet men så blev det så att jg hoppade i duschen i stället, så nu kommer bilderna, lite så här efter...Nu Helen Nygren och kusin Michael Nygren.Kusin Mattias Nygren och hans fru Simone.

Inga kommentarer: