När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

torsdag, september 03, 2009

Mer pengar till mig.

Nu har jag fixat så jag inom kort kommer ha ett abonnemang här i Norge i stället för mitt kontantkort. För det så var man tvungen (som svensk) att maila in ett anställningsbevis eller det senaste lönebeskedet man fått som bevis på att man jobbar.

Idag så fick jag nämligen mitt lönebesked och jag tror baske mig att jag har gått upp i lön av någon anledning, nu var inte min månadslön längre på ca 19300 utan nu ståd det 20 208, 33kr. Tack och bock säger jag bara! Så denna månaden får jag ut över 15000, sweeeeeeeeeeeet. Men detta är inte tillräckligt för att jag ska vilja stanna kvar på jobbet och andra sidan.

Men då vet ni, det var en liten kul överraskning.

Inga kommentarer: