När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

söndag, september 27, 2009

KAAAMERAAA! Ge mig nu.

Huvva! Jag börjar tänka på min kameran nu som jag förhoppningsvis ska få tag på snart. Men nu börjar jag bli sugen på att fixa lite utrustning men ha ha allvarligt. Fan det är inte gratis och visst det vet jag och i slutändan är det värt att lägga ut dom där extra pengarna och ta det lite dyrare men kom igen om man räknar ihop allt vad jag VILL ha så blir slutsumman ca 16 500 men det beror ju lite på vart man köper men sådär ungefär och detta är räknat i svenska pengar.

Vad som är inräknat i den summan är då ett stativ, ett objektiv, en blixt och bouncer, ett close up +4 filter, reflexskärm och en fjärrutlösare. Tack och bock den som vill ge mig detta i julklapp! :P

Inga kommentarer: