När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

måndag, september 14, 2009

En ny dag, en ny vecka.

hum, jag är lite smått less på det är med förkylning, det har inte heller HELT brutit ut. Men idag tänkte jag försöka mig på att träna i alla fall och jag mjukstartar med Pilates, det är ju inte allt för ansträngande för kropp och själ så som att jag kommer förhoppningsvis inte dö av en hostatack för att man blir så ansträngd i halsen eller så kommer jag förhoppningsvis FÅ luft för att det finns plats utan allt slem.

Annars så är det en ny vecka med jobb som vanligt, denna vecka så får vi tillbaka en ped.ledare i alla fall, vi får se hur det går med den saken, jag har en känsla om att det för mig kommer vara sådär eftersom att denna verkar ha ganska mycket att säga till om. Och jag hatar att känna mig under press som att allting jag gör skulle vara fel.

Ja ja, men nu ska jag äta frukost i alla fall. Ses.

Inga kommentarer: