När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

måndag, september 21, 2009

Bättre nu.

Ok, nu är det bättre med tanke på hur jag var i morse, det var ikke så morsomt vill jag lova. Men hur som haver så väntar vi på att få höra från dem angående lägenheten.

Och nu så sitter jag här med plättar i magen och väntar på att Malin och Kruse ska komma över och se Män som hatar kvinnor, även fast jag och Simon redan har sett den. Men den är ju bra så varför inte igen.

Jag som också skulle hämta ut mitt paket idag från cdon, jag som nu har beställ alla Twilight böckerna. Det blev på engelska och så var det en paket grej som en box av det hela. I alla fall så hade jag fått en lapp i lördags om att jag kundehämta ut mitt paket, eller det antog jag när jag fick en lapp OM paketet från posten men dom hade då inte fått det idag så då får jag helt enkelt hoppas på imorgon.

Många säger att dom är bra och många säger att man inte kan sluta läsa dem, vi får de hur bra det går för mig att göra mitt jobb ett tag framöver.

Nu så känner jag att jag bara babblar på jag har egentligen inget jag vill säga så, tack och adjö.

1 kommentar:

Maria sa...

Jaaa! Och jag ska komma och hälsa på dig!