När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

tisdag, augusti 11, 2009

Oväder.

Nu startar ett beryktat oskväder här i Oslo, tydligen så kan det dunka på ganska hårt. Vad jag gör nu är att jag sitter och jobbar på bröllopsbilderna och sitter så jag ser ut mot balkongen lite sådär i periferin och det är fortfarande ganska ljust, jag hade inte ens märkt att det hade börjar regna utav helpjåtarns. Helt plötsligt blinkar det bara till och sedan smäller det till nå så otroligt höga knallar alltså.

Visst är det skillnad, nu har det hunnit mullra en del gånger bara medan jag skrivit detta, men än är jag då inte rädd. Vi får väl se hur det blir, mest jobbigt tycker jag att det är att det regnar, jag som tänkte ta mig iväg till gymmet och/eller hjälpa Oskar och mange att flytta.

Så här såg det ut för ca 10 min sedan när det började mullra nå har solen hunnit komma fram och STRÅLAR. Så går det när man är seg på att bara ladda in bilderna på datorn.

Så här mycket har det stänkt in på våran balkong vanligtvis brukar det vara kanske 2 dm nu är det över en halv meter.Och så här såg det ut när man tittade ut, inte för att man ser så mycket eller så bra hur det regnar.

Inga kommentarer: