När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

söndag, augusti 23, 2009

Jag hoppas verkligen att det löser sig.

Just nu känns det crap. Jag som skulle på intervju på tisdag, eller i och för sig så var det inte säkert att det skulle gå pga tiden så jag har ändå tänkt ända den men tänk om det var så att det inte skulle gå att ändra den då hade jag tänkte fara ändå men ja kanske var lite mer omoraliskt sjuk. Fast nu kommer det ändå inte funkar för att Lina som jag jobbar med hon skickade just ett sms och sa att hon inte kunde jobba på tisdag, eller hon kan men hon måste fara på ett ultraljud och i den här världen går det typ inte fixa någon vikarie för bara någon timme så då blir hon borta hela dagen.


Det känns bara så dåligt. Nu MÅSTE jag verkligen byta dag på intervjun så jag kan gå, förhoppningsvis är detta inte något problem. För mig är det bara bättre om det blir på onsdagen för då har jag plötsligt 3 personer som kan jobba i stället för mig om jag skulle säga att jag måste vara ledig. Jaja, det löser sig förhoppningsvis. Vi håller tummarna va?

En sak till, nu på tisdag så kommer jag inte ha någon aning om vad det är för människa som ska komma och jobba med mig heller, det känns inte alls så kul. Jag har BARA haft dåliga erfarenheter med vikarier från nav.

1 kommentar:

Anna sa...

Jag håller tummarna! Lycka till!