När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

fredag, augusti 21, 2009

Återta kontakten.

Jag har bestämt mig för att det är dags att återta kontakten med omvärlden, i alla fall till en viss del. Jag ska nämligen börja köpa tidningen varje fredag här i Norge och med att köpa tidningen menar jag, Aftonbladet så att jag får Klick! Det är själva grejen med det hela att jag vill ha Klick! Detta kommer att gå loss på hela 20 kr i veckan, det är väl inte alls så man kan klaga? Ska jag annars köpa en skvallerblaska så kostar det mer och billigast blir det på norska men det är inte så kul att läsa och ska det vara på svenska och om Sverige det handlar om så ja, då blir det ännu dyrare.

Jag har just läst igenom Aftonbladet och hej vad grejer det händer som jag inte har någon aning om, men det känns bra att liksom komma igång och faktiskt ha ett hum.

Nu ska jag fortsätta med läsandet, nöjesdelen är kvar och Klick! wiiiiiie :D

Inga kommentarer: