När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

lördag, juli 18, 2009

Johannes stora dag... igår!

Usch så dåligt av mig att inte skriva ett inlägg igår, det var ju Johannes födelsedag! Han blev hela 25 år och det firades med lite felaktigt sång först från Simons sida, mest bara för att han inte förstod vad jag hade tänkte och sedan sång på riktigt. Efter det så blev det middag på Tatung då även Dennis och Micke G var med.

Jag har knappt ätit på Tatung tidigare i mitt liv och jag har som varit stensäker på att jag inte gillar något som man kan äta på detta stället men självklart så måste man ju prova innan man kan säga något. Så jag bestämde mig för 3 små rätter men ändrade mig till 4 sedan för den fjärde var kyckling. Så jag tänkte gardera mig om det är så att jag inte tycket om någon av dom andra som, RÄKORNA tex.

Räkorna var lite läskiga det måste jag erkänna men jag åt av allt och jag åt upp ganska bra måste jag säga men OH så mätt jag blev, redan efter knappt ätit halvvägs så var min mage full. Så jag åt nästan till bristningsgränsen men det var ju gott. Dock har jag lite svårt för att allt ska vara friterat och det är ju så ohälsosamt dom det kan blir, men man får väl sluta tänkte på sånt för en stund.

Jag fick också efterrätt med till min mat och även där friterat, friterad banan närmare bestämt och glass Jag det var väl ok eller bananen var väl det, glass är alltid gott!

Simon käkade friterad kyckling och det var riktigt gott, dom andra beställde friterad anka och sa att det var riktigt gott det också men eftersom att jag själv hade så mycket mat så smakade jag inte men jag kan absolut tänka mig att det är gott.

Nu tänkte jag att jag skulle utbringa lite hurra till Johannes sådär i efterskott i bloggen!

Han leve HURRA HURRA HURRA HURRA!

Inga kommentarer: