När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

söndag, juli 12, 2009

Festligt värre.

Ja kvällen igår blev onekligen speciell och ja den började väl inte sådär jätte kul ändå men det löste sig. Tur hade vi i alla fall när Johannes fixade skjuts åt oss till bröllopsfestligheterna. Och fram kom vi efter att vi kört fel en gång och HELT blivit utstirrade av människor som om vi skulle bära på pest.

Vi körde nämligen in på en avfart för tidigt och vi trodde att vi var rätt, det var massa bilar och ballonger men klart det känns inte rätt när det var en hel hög med barn där. Vi ringde Johannes och fick veta att det var fel och i slutändan så körde vi bara av en eller två avfarter förtidigt.

Men vi kom rätt och blev där varmt mottagen av ja främst Anton, brudgummen alltså. Han var så glad och det verkade bara toppen. Det var verkligen trångt inne i lokalen men festligheterna var i full gång och vi fick se några fina uppträdanden där kan jag lova. Det var super kul och massa dans blev det sen också. Anton och Anette var verkligen jättefina och jag tror att det kommer gå toppen för dem i framtiden.

Jag håller alla tummar. Vi var inte tillbaka i lägenheten förrän där vid 3 tiden och det kan jag väl säga var helt ok. Vad som mer hände på festligheterna som var mindre kul för min del var att jag igår fick mina första myggbett. I Norge har jag endast sett ett enda mygg och då var det dött efter att Anette hade varit i farten. Annars så har jag faktiskt inte sett något förrän igår kväll. Jag vet, jäkla I-landsproblem att klaga om myggbett men jag hade ju som klarat mig så pass bra utan fram tills nu.

Nä nu ska jag göra mig klar, snart ska jag och Simon röra oss ner på stan till David där det blir grillning och UFC. Det ser jag verkligen fram emot, det kommer bli jätte skoj.

Simma lugnt hörrni, bilder från festligheterna igår kommer typ imorgon.

Inga kommentarer: