När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

måndag, juni 01, 2009

Sängen som gäller nu.

Sådär nu ska jag borsta tänderna och sedan hoppa i säng. Imorgon så är det första gången sedan påsk eller jag efter påsk när man började om och jobba igen som jag i alla fall får ha sen vakt. Alltså jag har sovmorgon i morgon, annars har det hela tiden varit ett måste att pallra sig upp i tid till att öppna. Det känns lite både och. Nu är man i och för sig inkörd på samma tid men samtidigt är det hur skönt som helst när man börjar 9 och hinner handla mat på vägen till jobbet vilket man inte hinner när man börjar tidigt. Fast och andra sidan så måste man ju sluta sent nu, men det kan jag nog stå ut med.

Om det är så pass fint väder som det har varit nu så kan jag ändå sitta ute och njuta så det är nog inget problem. Jobbigare blir det om det regnar men det ser vi ju imorgon. Nu, borsta tänderna.

Natta.

Inga kommentarer: