När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

onsdag, juni 03, 2009

Chocklad idag.

Vi har just kommit hem från att ha varit över hos Malin och sett film. Det blev Big Stan och den var skitbra. Vill ni se en roligt film med lite sjuk humor, så kan ni se den. Om ni då skulle se den en kväll när ni är super trött och över energisk tror jag ni skulle dö. Nämen den var jäkligt underhållande.

I alla fall, vad jag hade tänkt komma till är att jag har ätit lite choklad idag. Med ett enda undantag så har jag inte ätit choklad på över 3 veckor och undantaget var kvällen när vi var på bio och jag smakade ENDAST en ruta från Simon chokladkaka. Idag så testade jag en sån där mörk choklad med smak. Det blev bunnpris vi handlade på och dom hade bara en sort men jag tänkt att smaka kan man väl alltid göra, det var med passionsfruk och kanske något mer också men jag orkar inte kolla. Den var spännaden men ok man tycker att något syrligt så är ok med choklad

Jag känner mig i alla fall duktig att jag inte har ätit någon choklad annars plus att så har jag tränat idag också. Dock så kände jag mig inte helt i form på eftermiddagen men det funkar väl. Jag överlever, nu ska vi strax hoppa i sängen och sova.

Simon skrämde livet ur mig i morse, jag trodde att han hade försovit sig för i vanliga fall så stiger han alltid upp så där allt från 10 - 20 min före mig och i morse när min vekare ringde så låg han fortfarande kvar. Helt i panik så ropar jag till och frågar varför han ligger kvar och det svar jag fick var i stil med, jag tar sovmorgon lite bara 2 min till. Sånt skulle han ha varnat om kvällen innan så hade han sluppit bli väckt så av mig. Men sånt sker som man säger här i Norge

Nu sängen, imorgon är en ny dag med nya möjligheter. (och förhoppningsvis massa sol så jag kan sola!)

Inga kommentarer: