När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

söndag, maj 31, 2009

Pepparkaka.

Söndag och otroligt fint väder, vi har redan legat ute i 2 timmar och pressat och för att inte bränna oss allt för mycket gick vi hem nu. Men jag tror allt att jag bara ska gå ut och lägga mig här nere på gräset en stund till. Man kan inte låta detta fina vädret gå till spillo. Men först så ska jag nog vara inne en liten stund och äta och dricka massa vatten och sedan ut igen i kanske en timme eller så. Pepparkaka nummer 1 är vad jag siktar på i sommar!

Jo medan jag äter tänkte jag skriva klart min dokumentation så att den bara är att skicka in, sedan ber vi till gud att jag klarar kursen!! :)

Efter det har jag bara ett litet måste kvar och det är mitt lilla projekt! Men det ska nog bli bra. Så nu ska jag göra annat, vi ses.

Inga kommentarer: