När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

söndag, maj 10, 2009

Nu på allvar.

Nu är det faktiskt så att jag har sett klart hela första säsongen av Gossip girl och helt ärligt så förbjuder jag mig själv att se andra säsongen i alla fall före det att jag är klar med min kurs. För det jag egentligen har att göra nu är att jag känner att jag har tappat väldigt mycket och glömt en del så nu ska jag se alla lektionerna igen och sedan skriva klart mina reflektioner i dokumentationen och skicka in. Först DÅ ska jag har tid med att se saker igen som roar. Nu är det på allvar och ärligt så kunde jag verkligen inte göra detta nu när jag hade börjat se Gossip girl. Jag vet egentligen inte om jag tycker att serien var bra jag vet bara att jag ville se mer och mer bara för att få en lösning på problemen.

Så nu ska jag se lektioner, dags att plugga.

JO min hibiscus har slagit ut också och jag har ägnat en stund åt att försöka ta kort på den, men inget av de jag tog på den blev jag nöjd med så det blir ingen bild på den idag, i alla fall inte nu.

Inga kommentarer: