När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

fredag, maj 01, 2009

Lägenheten under uppbyggnad.

Guess what? Nu när Simon byggt ihop sitt databord och sedan tillfälligt kommer ha det här i vardagsrummet tills han köpt en TV som då ska vara på den platsen så i alla fall slet han då ut datorn och alla andra kablar och grejer som hör till. För att alltså ställa datorn på bordet, ja det gick ju bra tills vi upptäckte att routern bara rätt upp och ner hade slutat att fungera. Så av någon anledning så klarade den typ inte av att man tog ut kontakten och stoppade in den igen för den fungerar då inte. Skumt och dumt.

Ja, hur har jag internet nu då? Jo, nu är jag ute på ett oskyddat nätverk bara så jag klarar mig ju men hur ballt är det? Icke tycker jag.

Ja hur som helst så har vi varit väldigt aktiva idag och duktiga med att göra saker. Vi har hängt upp gardinstängerna så att vi KAN hänga upp gardiner. Vilket vi inte ha gjort än, men det är mer bara för att jag inte har bestämt mig och jag ska köpa nya eller inte. Sedan så har vi hängt upp ett tidnings"ställ" på väggen i hallen. Samt att det också har kommit upp några hyllor. Nu känns det verkligen super i lägenheten. Det blir bara bättre och bättre här!

Så nu tänkte jag bjuda på lite bilder i alla fall så ni får se. Och jo inte att förglömma att min drömfångare också fick sin plats ovanför sängen.

Nej vet ni vad nu har jag suttit och väntat en kvart på att EN bild ska ladda klart och det kommer bara upp att det blir fel på sidan så bilderna får vänta. Dom kommer en annan dag eller lite senare bara då saker och ting verkar fungera.

Nu ska jag tvär springa ner på sats för att grabbarna är och kör lite Thaiboxning. Jag var inte så peppad eftersom att vi redan tränat idag men jag ska ner och se på när andra tränar ;) Sedan hoppas jag på att vi kan dra ihop till Risk ikväll, det vore riktigt skoj.

Sköt om er där hemma så kommer det bilder sen. Klem

Inga kommentarer: