När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

söndag, maj 17, 2009

Jävla förkylning.

Ett litet fenomen som vi igår upptäckte händer när Linda har druckit lite alkohol nu är att hon börjar prata mer och mer norska. Då vet ni, men jag tycker mer att det är roligt bara att det blir så. Så alla som tror att jag ska komma hem svensk kan ju ta sig en funderare.

Idag är det 17 maj och alla är ute förutom vi och jag antar grabbarna också. Dom kanske just har vaknat och själv så mår jag OTROLIGT dåligt men det mesta är inte på grund av alkohol igår utan att jag faktiskt över natten till i går fick en DUNDER förkylning och det hjälpte tydligen inte som medicin att dricka.

Nu ska jag dricka lite mer te så att jag förhoppningsvis kan andas utan att det gör allt för ont i halsen och så ska jag väl se en film eller något. Jag hoppas också att jag somnar så att jag sover en stund till, vara uppe kl 8 imorse är ingen direkt höjdare heller.

Jag undrar hur det kommer att gå och jobba imorgon. Men det är ett senare problem i alla fall för kvällen. Ses.

Inga kommentarer: