När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

tisdag, april 28, 2009

NÅGON SOM VILL HA ETT JOBB!?

Jag är seriös!

Är det någon som vill ha ett jobb eftersommaren? Det kommer finnas 3 heltider här i Oslo på 2 olika dagis att fylla. SERIÖST i stället för att vara hemma i Skellefteå och var arbetslös kom hit och jobba så att man åtminstone tjänar lite pengar.

En plats är på det dagiset där jag jobbar och 2 på ett helt annat. Jag vill seriöst att det ska jobba vettiga människor här så snälla om någon som är arbetslös hemma i skell läser detta pallra dig hit ffs. Här tjänar du i alla fall pengar och visst det är lite dyrare att bo och leva här men här får du i alla fall pengar att betala med det är men än vad som finns hemma i Skell.

Ja, det är är seriöst en jobbannons förutom att jag inte bestämmer någonting om det egentligen men jag kan i alla fall göra folk medveten om att det finns jobb.

Inga kommentarer: