När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

måndag, april 27, 2009

Ingen förnedring idag inte.

Massa crap, jag som hade tänkt lägga upp en bild här på hur Simon ser ut efter helgen på fjället med firman men eftersom att jag hade ändrat lite inställningar på kameran utan att tänka längre än vad min näsa är då kan jag inte för tillfället ens öppna bilderna eftersom att jag fotade dem i RAW och att jag inte har något program på min dator som kan öppna RAW-filer. Skyll mig själv ja, så går det.

Så det innebär att jag får ta ny bild i morgon men hehe ja, jag vet egentligen inte om Simon kommer gå med på att bli förnedrad på min blogg. Jag kan ju säga så här mycket, vilken färg är brandbilen?

Ps, jag har just skrivit klart ett personligt brev och uppdaterat mitt CV så imorgon ska jag läsa igenom allt en sista gång sedan ska jag söka nytt jobb. Sweet säger jag bara om jag får det. Aja, nu är jag riktigt trött, jag ska ta mig en smoothie och sedan blir det sängen. Ses.

Inga kommentarer: