När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

torsdag, april 30, 2009

Hata är ett starkt ord, jag vet.

Nu sitter jag här hemma och har käkat frukost och ska snart göra mig klar för att gå. Idag är det sista jobbdagen denna vecka, super helt helt super. Dock så har jag ingen matlåda, så inget att äta på jobbet idag men det löser sig. Jag får springa upp på butiken och handla något.

Just nu, det är jätte skönt med en och samma människa som vikarie så barnen kan känna sig trygga men jag bara börjar bara hata han MER och MER för varje dag. Får man hata en vikarie? Jag tror då det. Han verkar då tro att det är ett jävla glidar jobb och jag borde ju kanske dirigera mer men jag trodde han skulle fatta att jag gjorde det mesta från början för att visa vad som behöver göras så att han själv kan ta något jävla initiativ och inte bara och sitta och titta på barnen. Jag LÄNGTAR tills Anette kommer tillbaka.

Inga kommentarer: