När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

tisdag, mars 17, 2009

Statusrapport

Tro det eller ej men jag får ha datorn för mig själv en stund nu, det kan ha något att göra med att Simon bakar negerbollar just nu och faktiskt har något att göra.

Status just nu: Linda är förkyld (vilken förvåning när man jobbar på ett dagis) och där med trött och sliten och har ont i kroppen, men jag har just tagit mig igenom en magsjuka, det är i alla fall vad det kändes som i magen men utan att spy. Det kan vi ju vara glad över. Får lite smått panik över att ha pengar men bara veta att alla kommer att försvinna innan månadens slut är lite knäckande OCH att veta att man har ytterligare "skulder" att betala månader framöver. Annars, rullar det på.

Så här långt han jag skriva innan Simon kom på vad han gett upp och nu hävdar sin rätt att få använda den allsmäktige datorn som finns här i våran lägenhet, det är bara att ge efter. Jag ska ju så klart smaka av negerbollarna så.

sajonara :)

Inga kommentarer: