När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

söndag, februari 08, 2009

Halva inne :P

Sweet, vill jag lova. Mannen som hyr ut lägenheten ringde nyss och sa att han skulle ringa referensen som vi lämnade för att kolla så att vi var reko människor och om referensen inte hade något negativt att säga så skulle vi få lägenheten. SWEEEEEEEEEEEEET!

Då undrar ni säkert vem referensen är, först trodde jag dom menade att det var tvungen att vara någon som vi "bott" hos tidigare så Skebo men så var inte fallet utan det gick bra med en arbetsgivare eller så också. Då blev det så att vi skrev Simons chef. De hade väl egentligen varit smartare att säga typ Anna-Ingeborg (förskoleläraren som är på mitt dagis) som jag antagligen kan ha träffat mer och haft mer kontakt med än vad Simon har med sin chef. Men det spelar ingen roll.

Så nu håller vi tummarna stenhårt att inte Terje säger något knäppt om oss. Så nu har vi kommit halvvägs! Och detta är lägenheten som vi pratar om.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad härligt! Halva inne, inte illa, haha!