När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

lördag, januari 17, 2009

Vad irriterande!

Men blä så irriterande, alltså är det bara jag som har så otur med sånt där? Igår kväll kollade jag in på cdon eftersom att jag såg på reklam att dom hade rea och nu är det så att om jag ska köpa mig en dator så vill jag ha ett par hörlurar till den så att om jag ser lektioner på den eller så stör jag inte alla andra. Och det är ju bekvämare om det är ett par lurar som man inte stoppar in i öronen.

Jag tittar runt och hittar ett par som jag faktiskt vill ha och så var dom röda också. Dom skulle kosta hela 199 kr med 60% rabatt. Det är ju klockrent tänker jag och överväger nu om jag ska beställa dom i sverige eller norge. I sverige var dom liiite billigare och det tjänar jag på så beställer jag nu hinner dom komma innan Simon kommer hit. Såjo så gör vi. Men jag tänkte att jag ändå väntar tills jag frågar Simon om det är ok vilket jag har gjort nu på morgonen när jag ska beställa. Och vad händer, jo dom finns inte. Borta, gått upp i rök! Så förbannat irriterande. Det känns som att det händer mig hela tiden.

Det var samma problem när jag skulle ta mig till Norge och jobba, jag har kollar inte resor och det fanns en het perfekt. Jo men när jag väl pratat med alla inblandade och skulle boka resan, ja då var det också försent.

Det är bara så jäkla störande! Ja men så nu får det väl vara då, jag som hade tänkt göra mig ett riktigt kap!

Inga kommentarer: