När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

lördag, januari 03, 2009

Ge mig, ja tack!

Hej, jag ligger här på soffan i norge och kollar på datorer. Jag är fett desperat just nu, jag vill verkligen ha en egen, gärna igår. Jag vill kunna pilla i photoshop, kunna fortsätta med min distanskurs och se filmerna och skriva klart min dokumentation. Men jag kan inte det på Oskars dator, filmerna funkar inte för att han saknar något program och han har inte word heller. Så jippi för mitt lag, sen vill jag rita med min penna ;) Dock så sa min kusin att man inte ska ha en dator med Vista Home eftersom att det är Home det är fel på när man typ inte kan ansluta datorn till nätverk, när det inte fungerar. Så hur många finns det då kvar där ute på marknaden?

Jag vill ha min lön, så jag vet vad jag får och kanske kan köpa mig en dator. Tills dess så får jag väl helt enkelt vänta. Så är det här.

Inga kommentarer: