När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

söndag, december 14, 2008

Städning pågick.

Nu skriver jag för övrigt mitt 200:ade inlägg wiie för mig. Nu har jag också gjort rätt för mig på detta ställe. Jag har nämligen dammsugat och skurat och det behövdes främst i hallen där det var så jäkla grisigt efter alla skor som går in och ut. På grund av att mina 2 kameror i Skellefteå så får ni leva med att jag använder mig av mobilen, som tar helt hemska bilder men liten skillnad ser ni väl förhoppningsvis. För övrigt så hade jag hunnit dammsuga innan jag tog "före-bilden" så lite grisigare var det. Så nu är det snyggt och fint här, hoppas killarna uppskattade det lite :) Även fast jag vet att jag kanske ha legat lite på latsidan vad det gäller att hjälpa till med maten, men oftast så verkar dom inte behöva hjälp när jag frågar. Så då var det väl min tur att städa lite.

Nu ska jag bara luta mig tillbaka och dricka vatten och läsa en bok. Imorgon borde jag få mitt norska nummer eftersom att jag inte han få det på fredag och om fallet är så kommer jag nog höra av mig :) Tills dess, kram kram.

Inga kommentarer: