När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

lördag, december 13, 2008

Blä för snuskisar!

Jag blev just halverst pedofilicerad i cybervärlden på apberget. Någon snuskummer på 25 år skrev ett meddelande till mig och innehöll enbart texten: grr.

Efter jag fått hurvasen så börjar jag kolla vad det är för snubbe riktigt och inser att jag inte är det enda offret tydligen. För om man utgår efter vad han hade för gästboksinlägg så låter det inte vacker alla gånger. Här är några exempel: "ÅÅÅ ÄR DU PEDOFIL ELLER, jag har lust att spy", "fyfan vad du är äcklig", "Hej X, såg att du tyckte att min flickvän var söt tack för kritiken men jag tror vi lämnar det där..."

Huva, det är inte någon jag tänker ha med att göra, blä för snuskisar! Att folk inte fattar att man inte vill få såna meddelanden eller få sexuella anspelningar eller kommentarer åt det hållet. Nu ska jag lägga mig och läsa en stund så jag glömmer detta innan jag ska sova. Natti natti!

Inga kommentarer: