När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

söndag, oktober 05, 2008

Sussa sött.

Simon är för söt ibland. Jag for iväg och tränade på friskis 2 pass, först core och sedan ett medelpass med Anna-Carin och jag vet inte om det är för att jag inte varit på något medelpass tidigare denna vecka men satan i gatan vad jag var slutkörd idag. Jag hade kunnat ge mig redan efter en kvart, men då hade jag ju gjort coren innan men ändå. Hur som helst så känns det SUPER bra nu i alla fall när jag ska parkera mig en stund på soffan.

Grejen var i alla fall den att nu när jag kom hem från friskis så hittar jag Simon sovandes på soffan så han vakade som till när jag kom in. Han är HELT yrvaken och det går inte prata med han eller nåt för han fårstår verkligen ingenting, det är som att han fortfarande sover. Han går in på toan, uträttar sina behov, borstar tänderna pussar på mig och sedan går han och lägger sig. Nu sover han och han har säkert sovit sedan kl 19, skulle inte förvåna mig.

Gulligt värre sötnos.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha jag visste ingenting om IKEA, jag är sämst!