När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

söndag, oktober 19, 2008

Känns bra.

Det känns bra, även fast det inte alls blev som planerat så känns det bra! Simon är sötast i hela världen för den lilla tabben att han i stället för att lämna framme lite av den köttfärs som vi köpte i fredags för att jag skulle göra lasagne på lördagen utan han kastar in allt i frysen. Hallå då blir ju allt så jobbigt men det skulle vem som helst kunna glömma av. Men söt är han. Sen när jag står där på morgonen igår för att börja förbereda lasagnen för att sedan bara kasta in den i ugnen när vi väl sak äta den så då ringer Carina och ber mig komma och jobba kvällen.

Ja då ändras allt, jag hinner inte fara och träna, lasagnen blir av i dag i stället och inte blir det att fara till Christoffer den tiden vi tänkte först. Men då hade jag tur, för Christoffer skulle inte lyckas fixa så att vi kunde se UCF den tidigare tiden utan inte förrän det skulle sändas på tv. Så väl där efter kl 23 så satt vi bänkade hos honom för att se matcherna.

Sweet var det, 2 svenskar var med i pre matcherna och vann båda så snart kan vi kanske vänta oss att se dom i själva evenemanget Hos Christoffer var vi väl till ungefär 2 i natt sedan for vi hem där jag bänkade mig på soffan här och såg klart alla matcherna. Då var kl ca 3.30. Sweet.

Idag steg jag upp nu för för bara några minuter sedan, bara för att hinna vara vaken en stund innan jag sa ge mig av till Bureå en stund för att jobba mellan 12-16. Plättlätt säger jag för inte kommer det finnas mycket att göra inte, lättförtjänta pengar kallas det. När jag väl kommer hem efter det blir det att kasta in lasagnen för att käka och gud vad jag längtar för det är ju så gott! Dock så kanske klockan blir lite mycket och det är inte säkert att jag hinner med att fara och träna ikväll som planen var men ett passa hinner jag nog. Jag har ju bil dess utom ;)

Nä nu ska vi se om det blir någon frukost, kör försiktigt vi ses ute på vägarana.

Inga kommentarer: