När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

onsdag, oktober 08, 2008

Biblen med stort B!

För den som vill veta så är detta min BIBEL, boken är helt klart som en gåva från himmelen. Jag älskar den och den kommer att finnas med mig i många långa år törs jag nog lova. Även om det kommer att komma många uppdateringar på Photoshop så kommer jag inte överge detta skepp i första taget. Det kan liksom inte bli bättre.

Om jag säger så här, finns det någon där ute som sitter och jobbar i Photoshop, som hobby och är mesta dels självlärd. Köp för guds skulle denna bok (fast till det Photoshop du använder, i mitt fall CS2) som är skriven av Scott Kelby. Då kommer du till himlen, det finns HUR mycket INTRESSANT som helst i denna bok och den säger precis HUR man ska göra ALLTING + att det visas på bilder. Det går inte att misslyckas och man utvecklas så här mycket (sträcker ut händerna tills jag inte når längre)! Serisöt man kan tro att Photoshop är ett svårt program ibland, i alla fall så kan det vara svårt att förstå hur man använder vissa verktig och vad man ska göra med dem riktigt. Believe me, det är rena barnleken bara men vet hur, och detta HUR får man lära sig i DENNA bok. Jag är kär.


Nu har jag väl som bestämt mig, detta är bågen som gäller.

Inga kommentarer: