När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

tisdag, juli 08, 2008

Varje dag som jag jobbar i grillen hinner jag börjar oroa mig för att det ska bli SUPER mycket folk och att allting bara kommer att bli pannkaka, men faktum är att de senaste dagarna så har det varit jätte lugnt.

Tack för att alla är så omtänksamma och inte handlar mat :)

Idag är jag ledig, skönt men det hade gärna fått vara lite bättre väder men jag ska inte klaga. Det brukar oftast bli bättre där mitt på dagen. Jag steg faktiskt upp 07.30 idag, det är väl inte så illa?

Nu ska jag hitta på något som jag faktiskt ska fördriva tiden med denna dag tills Simon kommer hem då det är sagt att vi ska städa lägenheten. Det ser man ju alltid fram emot, eller? Det är kanske inte så kul att städa men det är så skönt efteråt :)

Så var Lycksele i år.

Inga kommentarer: