När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

onsdag, juli 09, 2008

En onsdag.

Är jag förvånad, nej verkligen inte. Jag tror seriöst soldagarna följer mitt schema. De senaste gångerna då det faktiskt har varit sol, har varit när jag jobbat och när jag väl är ledig är det skitväder. MEN jag hoppas att jag har lurat vädergudarna denna gång. Jag skulle egentligen var ledig idag och självklartregnar det men Jennifer är sjuk så jag och hon har bytt pass, jag ska jobba i dag för henne och hon jobbar för mig i morgon.

Så jag är egentligen ledig i morgon vilket göra att jag hoppas inerligt att det ska vara bra väder. Så om trenden håller i sig så ska det vara det och det göra att jag är ledig och det är fint väder!

Men hur som helst så känns det tråkigt att det regnade i dag eftersom att jag fortfarande inte börjar förrän kl 13.00 och har kunnat göra en massa saker om det var för skitvädret ut. Så i stället så har jag legat inne på soffan och börjat se första säsongen av Sex and the City. Det är ju ingen dålig grej i sig, men jag hade hellre åkt inlines eller nåt.

Men nu ska jag återgå till TV tittandet. See you.

Inga kommentarer: