När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

fredag, juli 18, 2008

Sommar sminkning.


Så här snajsig var jag i onsdags efter att ha varit och sminkat mig på make up store. Det blev ju lite tjoller när jag fyllde år med tanke på att Anna och Sandra redan hade betalat min sminkning men de glömde dom bort på make up store så då hade jag ju en sminkning kvar och det har inte blivit av förrän i onsdags. Helst så hade jag ju velat bli sminkad på en helg men det är ju så svårt och få tid och då måste man ju chansa typ 2 månader i förväg på att man faktiskt ska göra nånting. Hur som helst så blev det så här och det kommer kanske dyka upp nån fler bild senare. Men nu börjar jag ha brådis. Ska äta sedan fara ner på stan, fixa ett ärende och sedan jobba.

Simma lugnt och kör försiktigt.

Inga kommentarer: