När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

onsdag, juli 02, 2008

Hemma nu.

Wiiie, nu är jag hemma. Det var inget vidare väder varken i Lycksele eller i Skellefteå enligt rapporten jag fick så jag bestämde mig för att jag kan lika gärna far hem från Lycksele och göra ingenting lika mycket som jag kan göra det där. Och dessutom så hinner jag träffa Simon innan han far om jag for hem idag, så jag spenderade mesta dels av tiden i bilen då det regnade och nu väl i stan så är det faktiskt fin väder, gu så skönt!

Det blir dock ingen solning nu, Simon kommer snart hem och då ska vi titta på lite motorcykel grejer, bland annat en hjälm som jag kan ha sedan blir det middag och så åker vi till Källbomark så Simon kan fixa dit alla kåpor och de som var bortskruvat från hojen. Så är den helt körklar. Wiie, det blir motorcykel idag :D det står en jävligt snygg hoj här nere *bling bling*.

Så kul ska vi ha det. Kör försiktigt!

Inga kommentarer: