När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

tisdag, juli 01, 2008

Dag 2, Lycksele.

Ja nu sitter jag här i Lycksele, som alla år tidigare, skillnaden denna gång är att vi faktiskt har en dator. Hur som helst så var det få anledningar till att jag faktiskt far hit, den ena är att jag alltid har gjort det, varje år. Sen så är det faktiskt så att det är här som man blir brun och får sin grund av att ligga på Ansia och sola och bada.

Så vad händer nu när jag är här, jo det är skit väder. Nu regnar det och ganska mycket så hur gick det där med att sola? Vad ska man göra i stället då? Det finns som inget här. Vi är rekord lite med folk. Det är jag, mamma, pappa, farmor och Börje, Bosse och Berit, Pia, Maj Emil och en kompis till honom. I vanliga fall så brukar vi väl vara rund 20 pers minst.

Så jag vet inte om det var så ball, fast och andra sidan så finns det inte så mycket annat att göra även om jag skulle vara hemma nu när jag är ledig 2 dagar. Inte om det regnade där heller. Så nu är det bara att hitta på något att tidsfördriva med och kom ihåg vi har ingenstans att koppla in ström till husvagnen så datorn kan man inte ladda så det kan man inte sitta vid hela dagen.

Jag kommer hur som helst hem på torsdag på dagen men sedan börjar jag jobba 17.00 och fredag jobbar jag också. Mellan 13.00 till cirkus 20.00.

Simon sticker tydligen till Sundsvall redan på torsdag så honom träffar jag inte förrän på söndag. Så då har jag inte träffat han på 1 hel vecka, eller nä jag hann ju faktiskt säga hej då till han igår morse så bortset från det 1 vecka.

Jag finns på mobilen och ni får gärna ringa för som sagt här finns det inte mycket att göra. Simma lugnt och kör försiktigt.

Inga kommentarer: