När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

lördag, juli 12, 2008

Fint väder och jobbar helg.

Det gick hur sweet som helst att jobba idag. Det var min andra öppning själv och nog var jag nervös men det gick men än plättlätt. Inga problem och typ inga folk, det var helt ovanligt nästan tråkigt, som Eva säger "Lättförtjänta pengar".

Så vi han göra mycket som man inte brukar, Eva hämtade bla pärmen där Ronnie har lönepapper typ. Och jag har faktiskt inte frågat vad jag kommer att få i lön och tänkte bli överraskad då jag fick den men där stod det. 96, nånting i timmen har jag + OB beroende på om det är kväll eller veckoslut. Som en dag som denna har jag 148 kr i timmen, det är väl fasen inte så jäkla illa!

Nu börjar jag faktiskt längta tills jag får min lön, det ske bli kul att se vad den faktiskt landar på i slutändan efter skatt.

Och dessutom är det fint väder, hör och häpna denna sommar! Det blir kanske en sväng till falkan och bada och ikväll ska vi dra till Ålund och fortsätter det så här så blir det garanterat med hojen (SWEEEEET) och där blir det att träffa massa släkt och speciellt den nya lillen som tillkommit i släkten.

Ibland leker livet.

Inga kommentarer: