När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

tisdag, april 16, 2013

Long time no see...

Det har inte alls varit medvetet, jag har bara inte skrivit och det föll i glömskan. Nu kommer jag inte alls snabbspola en massa genom vad som hänt tills nu utan tids nog kommer även det att komma fram.

Nu ligger jag här i min säng, en tisdag och ja hör och häpna det har landat en tv i mitt rum. På den visas just nu, är du smartare än en femteklassare medan jag själv knappar här på ett inlägg. Det är snart dags för att sova när jag ska åka till Stockholm imorgon och jobba. Jag har ju fått den äran tillsammans med tre till från banken här och arbeta på kontoret och ta emot kunder. Det är fruktansvärt kul och jag är oerhört tacksam till att ha fått denna chans, skulle inte byta det för allt i världen. Även fast jag varit där tidigare så kan jag inte hjälpa men det är lite pirrigt nu inför avresa imorgon, så ju tidigare jag kommer i säng antagligen desto bättre.

Men så roligt ska vi väl inte ha det än, jag ska verkligen försöka få med lite bilder också, det blir ju verkligen roligare så. Men mig ska ni verkligen inte få se så pigg är jag inte utan det jag ska lyfta fram är en bok som min kära inneboende U har delat med sig av. (Den på bilden om någon skulle missa det!)

Jag har inte läst hela än, har väl bara kommit en bråkdel in i den men helt ärligt, det är en bok om precis ingenting! Ellen bara växer i mina ögon mer och mer och jag kan för Guds skull inte förstå var hon får allt ifrån. Man sitter alltså och småfnittrar för sig själv konstant och vill man läsa en bok som piggar upp eller om ni vill kalla det feel good-bok så är detta ett alternativ. Mitt hjärta blir liksom lite rosa och fluffigt av denna bok. Så det kan mycket väl bli så att den håller mig sällskap på tåget.

Nej, men då var det väl kanske dags att avrunda då. Nu säger jag på återseende på riktigt för något inlägg inom den närmaste framtiden kan jag i stort sett lova, jag har det på känn. Simma lugnt :)

Inga kommentarer: