När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

torsdag, april 18, 2013

Och så gick det

Då är det dags att börja avrunda denna dag men innan måste jag ju faktiskt provköra min tand, den nya och ärade tand som ska förbli kvar i min mun. Jämfört med den tillfälliga är den fantastisk fin! Så why not, vad jag har längtat och idag var det dags...

Ja vill bara tillägga att det tog lite tid hos tandläkaren dels för att tanden inte fäste rätt först och då var det bara att göra om och göra rätt. Men där mellan så skulle de ju grejas en massa med den lilla del av min riktiga tand som finns kvar och så säger tandläkaren, det här kommer smaka lite illa men jag hoppas det kommer gå bra, jag ska försöka att göra detta så snabbt som möjligt. Smaka illa my ass, det smakade spya och nu skojar jag inte, det smakade SPYA. Tack för den och god natt för mig.

Inga kommentarer: