När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

torsdag, september 08, 2011

Det går inte beskriva hur trött jag är just nu!

Så vad händer riktigt nu? Jo, denna resa kan jag inte fattar HUR vi orkade förra resan med att stiga upp 05.30 varje dag för att träna, sedan köra ett eller 2 pass. Åka hem, äta sol eller göra annat på dagen för att sedan åka tillbaka till gymmet och träna 04.30 och köra 1, 2 eller 3 pass till. Vara vaken till runt 12 eller 1 tiden på kvällen och sedan börja om igen. Hur var det möjligt? Nu så har vi haft en ganska lugn helg, måndagen var en "röd dag" så då var gymmet helt stängt. Så för mig har det sett ut som följande, lördag vilodag, söndag sprang jag en runda på stranden och även måndag. Men nu är vi tillbaka på mattan igen och kör hårt.

Vi umgås mycket med människorna som vi lärde känna på gymmet och jag kan säga att det hjälper inte till för att vi ska komma oss i säng i tid. Helt sjukt vad dåliga val vi gör ibland. I dag så var det tänkt att jag och Elin skulle träna ett grupp pass kl 09.00 lokal tid för att sedan kl 11.00 köra en private med Tony men vi tog sovmorgon för att knappt få någon sömn. Så när vi väl skulle köra med Tony var det riktigt tufft.

Det kändes typ som första passet jag och Lena fick köra när vi väl kom till Victory för första gången. Och känslan vad typ den samma nu också, det kändes så tufft att jag var nära på att spy. Men det är bara att fortsätta kämpa! Det gick ju bra ändå men nu har jag kanske lärt mig ett och annat med vad som är bra rutiner innan träning.

Jag sitter och jobbar på en massa bilden från när vi var på Sea World så dom kommer inom kort och då är det en hel hög med bilder. Så, så snart som möjligt dyker dom upp! Tills dess så får ni ha det så bra, vi hälsar från andra sidan vattenpölen.

Inga kommentarer: